Grizzly's

zaterdag 25 juli 2009

Hoe krijg je een dubbele indexing in Google?

Geld verdienen met een dubbele index in Google

Heb je je ooit afgevraagt waarom Google van sommige websites 2 resultaten laat zien, en van andere niet?

Hier is een voorbeeld:

Klik om te vergroten

Dit is eigenlijk heel simpel om te doen, en er is bijna niets beters om je zoekresltaten een betere look te geven, afgezien van de tekst.
Bovendien zul je een boost in je bezoekers zien omdat meer mensen op een zoekresultaat klikken die twee resultaten heeft.

Om dit voor jouw eigen website voor elkaar te krijgen hoef je maar twee blog posts op hetzelfde keyword te maken en dan hoef je maar simpelweg de twee posts met elkaar te interlinking met dezelfde keyword als anchor tekst.

Behalve dat het het aantal bezoekers vergroot voor je website, duwt het ook nog een andere website van de zoekpagina.

Probeer het maar - het is echt makkelijk om te doen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Interessant. Ik ben een beetje een leek op internet gebied, dus vandaar m'n vraag.

Ik maak dus bv 2 nieuwsberichten. 1 met de titel 'blablab blabla voetbal' en 1 met titel 'voetbal blabla bla'. En dan in de tekst van bericht 1 link ik het woordje voetbal naar het bericht 2?

Of wat bedoel je juist?

Een reactie posten

Contact informatie

Heb je vragen over de content op de pagina of de hele blog?
Om contact met me op te nemen kun je een email sturen naar Grizzly en ik zal proberen die zo spoedig mogelijk te antwoorden.